Напередодні Великодніх свят у початкових школах Прикарпаття активно готуються – малюють крашанки і пишуть писанки, експериментують у реальних і віртуальних лабораторіях з кольорами, висівають розсаду тощо. Серед інноваційних методів і технологій вони найчастіше використовують: технології для розвитку критичного мислення, проблемного, інтерактивного і проєктного навчання, дослідницько орієнтованого і мобільне навчання.
Кращі вчителі початкової школи № 26 Івано-Франківської міської ради Аліса Павлюк і Наталія Кісь використовують інструментарій платформи Go-Lab (https://www.golabz.eu), зокрема віртуальні лабораторії для проведення з учнями експериментів онлайн. Ці технології вчителі застосовують при вивченні таких предметів у початковій школі, як: «Я досліджую світ», «Мистецтво», «Математика», «Англійська мова». Вони розробили власні дослідницькі навчальні лабораторії та опублікували їх на згаданій вище платформі: «Балансування» (https://www.golabz.eu/ils/%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F) і «Пригоди Крапельки» (https://www.golabz.eu/ils/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B8). Про це записано також відеоролик, який поміщено на ютуб-каналі Центру «PNU EcoSystem» (https://youtu.be/YH7Pq2MWWeA). Серед найпоширеніших цифрових ресурсів та інструментів, які впроваджують учителі, також: інструменти для створення QR-кодів, сервіс Kahoot, інтерактивний додаток Smart Kids, LearningApps, Mozaik Education та інші.
Довідково: Педагоги Аліса Павлюк і Наталія Кісь з 2018 року успішно співпрацюють з академічною командою Прикарпатського університету в проєкті MoPED. Вони відвідали серію тренінгів для вчителів у рамках цього проєкту, а також брали участь у воркшопах у рамках Міжнародної конференції «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті», яка відбулась за проєктом «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (Київ, 26-27.09.2019).