Результати проекту

Результати

Під час проєкту команда ПНУ прийняли участь у ряді навчальних візитів, а саме:

• 4 учасника з ПНУ відвідали університет Деусто в період з 19 по 23.03.2018р де ознайомились із системою освіти Іспанії та організацією навчального процесу в Університеті Деусто;
• 3 учасники від ПНУ відвідали Краківський науково-технічний університет ім. С. Сташица (AGH) з 10 по 13.04.2018;
• 4 учасника з ПНУ відвідали Кіпрський університет з 04 по 07.06.2018. Учасники навчального візиту ознайомилися з педагогічним досвідом кіпрських колег, зокрема, щодо інноваційних форм та інструментів навчання.

В рамках 1-го робочого пакету було заплановано глибокий аналіз та вивчення вищої педагогічної освіти в Україні, задля цього командою Київського університету Бориса Гринченка було розроблено опитування в якому команди ПНУ організували участь:

• Викладачів – 120 осіб;
• Вчителів шкіл – 79 осіб;
• Студентів – 498 осіб.

В рамках 2-го робочого пакету створено Інноваційний клас у якому закуплено та встановлено надсучасне обладнання для навчання методикам викладання STEM предметів і з використанням ІТ.
Положення ICR, розроблене, погоджене та прийняте вченою радою університету.
Ознайомитись з положенням можна за посиланням тут:
http://mopedproject.eu/wp-content/uploads/2020/12/PNU_concept-ICR_28.01.19.pdf

Даний клас пізніше був перетворений у центр інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem».
Детальніше про роботу центру можна дізнатися за посиланням:
https://ciot.pnu.edu.ua/en/

 

На базі центру інноваційних освітніх технологій «ПНУ Екосистеми» було проведено вебінари, онлайн-тренінги, круглі столи, масові акції та конференції, а також підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів різних типів.

В рамках 3-го робочого пакету було проведено ряд тренінгів для підвищення професійних навичок та знань:

  • Інтернет-курс «АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ» був організований та проведений з 15 лютого по 15 грудня 2018 року (3 уроки на тиждень (4 робочі години на тиждень): 1 урок граматики (60 хвилин), 2 практичні заняття (по 90 хвилин) – 5 з 10 учасників успішно його закінчили;
  • Офлайн «АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ОСВІТНИКІВ» для педагогічних працівників ПНУ, проведена з 02.10.2019 по 05.03.2020 – 19 учасників взяло участь;
  • 7 осіб взяли участь у тренінгу організованим Університетом Деусто «Формування компетентності та вимірювання запланованих результатів навчання »;
  • 109 вчителів технікумів, початкових та середніх навчальних закладів взяли участь у семінарах, організованих співробітниками проекту ПНУ;
  • Звіт про оцінку було підготовлено та завантажено в папку проекту Google Drive українською та англійською мовами;
  • Проведені внутрішні тренінги для педагогічних викладачів.

 

В рамках 4-го робочого пакету було реалізовано ряд освітніх ресурсів:

  • Розроблено план реалізації, затверджений усіма партнерами та завантаженo на веб-сайт проекту: https://drive.google.com/file/d/0Bwc6i93glviLSk1xWHFJVExXSVNvRTBMVHc1Zjd6dnpyTnBV/view;
  • Розроблено професійний курс англійської мови для викладачів. Електронна версія книги була завантажена до 14 квітня 2021 року;
  • Було розроблено 4 нові курси (1 англійською мовою), введені в освітні програми (3 ступінь магістра; 1 ступінь бакалавра): http://mopedproject.eu/results/developed-courses/
  • Акредитовані освітні програми із впровадженими новими курсами;
  • Була створена комісія з внутрішнього оцінювання, до складу якої входили зацікавлені сторони та студенти – було проведено дві внутрішні оцінки. Протоколи завантажуються у відповідну папку платформи внутрішнього проекту;
  • Розроблені курси були успішно апробовані восени 2019 року та восени 2020 року. Загальна кількість студентів, які навчалися за модернізованими програмами: загалом 667 студентів – 174 на ступінь бакалавра та 493 на ступінь магістра;
  • Розроблено, обговорено та розповсюджено серед партнерів проекту UA шаблони навчальних посібників;
  • Довідники 4 розроблених курси були завантажені на веб-сайті проекту: http://mopedproject.eu/ua/results/developed-courses/;
  • Інтернет-версії курсів були створені та розміщені на веб-сайті проекту;
  • Шаблон звіту WP4 було створено та розповсюджено серед партнерів проекту;
  • Звіт Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (P1) D.4.5. – ВИКОНАНО.

В рамках 4-го робочого пакету було розроблено ряд нових навчальних курсів, а саме: 

  1. Посібник

Навчальна дисципліна: Методика електронного навчання в початковій школі
Для студентів спеціальності «013 Початкова освіта»,
ступінь вищої освіти: Магістр
Розробник: доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки
початкової освіти Будник Олена Богданівна
Заклад вищої освіти: Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Факультет: педагогічний

 

  1. Посібник 

Навчальна дисципліна: Інноваційні технології у STEM – освіті
Для студентів спеціальності 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями);
спеціалізація «014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)»,
ступінь вищої освіти: другий (магістерський)
Розробник: к.б.н., доц. Гнєзділова Вікторія Ігорівна
Заклад вищої освіти: Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Факультет: природничих наук

 

  1. Посібник

Навчальна дисципліна: Медіадидактика початкової школи
для студентів спеціальності 013 Початкова освіта
ступінь вищої освіти: бакалавр
Розробник: Червінська Інна Богданівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Ph. D
Заклад вищої освіти: Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Факультет: педагогічний

 

  1. Посібник

Навчальна дисципліна: Геокультурна наукова грамотність
для студентів спеціальності 013 Початкова освіта
ступінь вищої освіти: Магістр
Розробник: Тетяна Близнюк, кандидат педагогічних наук, доцент, Ph. D
Заклад вищої освіти: Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Факультет: педагогічний

 

Детальніше про курси можна дізнатися за посиланням: (http://mopedproject.eu/ua/results/developed-courses/)

 

В рамках 6-го робочого пакету було проведено ряд інформаційних днів, а саме:

З 15 жовтня 2017 року по червень – 01 червня 2019 року команда ПНУ провела 17 інформаційних днів (презентацій, семінарів тощо) для шкільних вчителів, викладачів університету та студентів.

Поширення інформації про проєкт:

Проєкт згадувався в наступних ЗМІ: Івано-Франківське регіональне телебачення (Канал 402, ТРК RAI), Інтернет-видання (“Вікна”, “Курс”), соціально-політичний портал Івано-Франківська та Прикарпаття “Сайт міста”, “Бліц-Інфо” Івано-Франківські новини ”та інші.

Друковані видання: газета “Галицький кореспондент”, “Репортер”; інформаційні матеріали у наукових журналах «Гірська школа Українських Карпат» (2017), «Обрії» (2018) тощо;

 

Прикарпатський національний університет переміг у конкурсі

«Лідер вищої освіти України»

 

На IX Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади – 2018» та на VII Міжнародній виставці освіти за кордоном «World Edu» Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника отримав Гран-премію «Лідер вищої освіти України», Золоту медаль та Сертифікат якості наукових публікацій (березень 2018 р.) у номінації «Розробка та використання інноваційних технологій змішаного навчання.